27 Mart 2016 Pazar

Babam komşuyu eve atmıştı banada ikram etti

Babam komşuyu eve atmıştı banada ikram etti Erotik Hikaye Ben 23 yaşında bir kadınım. Halen bekarım ama son üç yıldır mükemmel birseks yaşantım var. Sizinle bütün bu olayların başlangıcını paylaşmak istiyorum.Devlet memuru olan annemin bir yıllığına yurt dışında çalışması gerekmişti. Busüre zarfında babam ve ben evde yalnız kalacaktık. Babam benden yirmi yaşbüyüktür. Ben o dönemde cinselliğe çok ilgi duyuyordum ve kendimi siktirmek içinfırsat kolluyordum. Ancak bu işi yapacak kimse bulamamıştım. Bulabilirdim deherkese güvenemiyordum.
Annem gideli üç ay olmuştu. Bir gün okuldan erken döndüm (Üniversitedeokuyordum). Yatak odasından sesler geliyordu. Korktum çünkü bu saatte babam daişte olmalıydı ve bu sesler bir hırsıza ait olabilirdi. Korkarak sesleringeldiği yöne doğru gittim. Dizlerim titriyordu. Hafif açık olan yatak odasınınkapısından içeri doğru baktım. Gördüğüm manzara muhteşemdi. Komşumuz Nazlıbabamın sikini ağzına almış emiyordu. babam ayakta duruyordu ve bana sırtıdönüktü. Nazli ise dizleri üzerine çökmüştü ve o da beni göremiyordu. Nazlıbabamın sikini ağzından çıkardı ve .sik beni aşkım. diye inledi. Sik benidiyordu, hem amımdan hem götümden sik. Gördüğüm bu manzara başımı döndürmüştü.Babam komşumuzla şikişiyordu ve ben de bunu seyrediyordum. Bir yandan da benifarkederlerse diye korkuyordum. Babam Nazlıyı yüzüztü yatağa yatırdı. ayaklarıaşağıda duruyordu. Sikini eliyle kavrayarak Nazlıya arkadan yaklaştı. Sikininbaşını Nazlının amına dayadı. Nazlının amı sanki babamın sikini içine almaya çalışyordu. Önce başını soktu babam ve birden kökledi. koca sik bir andakayboluverdi. üç beş saniye durdu ve gidip gelmeye başladı. Nazlı da babam dainliyor, ah, oh gibi sesler çıkarıyorlardı. Odadaki diğer bir ses de babamıntaşşaklarının ve baldırlarının Nazlıya çarpmasıyla çıkan sesti. Ben de bu aradakendimi okşamaya ve mastürbasyon yapmaya başlamıştım. Babam hızını artırdı,tabii ben ve Nazlı da. Hep birlikte boşalmaya başladık. Ben ses çıkaramıyordumama onlar haykırıyorlardı. Babam tüm spermlerini Nazlı`nın amına boşalttıktansonra sikini bir güzel yalattı. Sonra seni götünden de sikmek isterdim ama bunubaşka zaman yapalım, neredeyse kızım gelir dedi. Nazlı tamam dedi ve ben tamoradan ayrılıyordum ki, Nazlı`nın kızını da sikiyor musun diye sorduğunuduydum. Kalbim yerinden fırlayacaktı. Babam acaba ne diyecekti. .Çok istiyorumama çekiniyorum işte. dedi. Nazlı da .neden çekiniyorsun, kızını başkalarısikeceğine sen sik, ne var bunda. dedi. Ben odama ne hızla ulaştım bilmiyorum. Nazlının gitmesini bekledim, sonra babammutfaktayken sanki dışarıdan yeni geliyormuş gibi babamın yanına geldim. kafayakoymuştum ve bu gece babamla sikişecektim. Birlikte yemek hazırladık ve yedik.Gördüklerim ve duyduklarım aklımdan çıkmıyordu bir türlü. Çaylarımızı da içtikve odalarımıza çekildik. Saat gece yarısına geliyordu ki, tüm cesaretimitoplayıp babamı akşamüstü sikişirken röntgenlediğim odadan içeri süzüldüm. Babamuyanıktı. Biraz sohbet edebilir miyiz diye sordum. Gel otur dedi. Hemen konuyagirdim. Bugün onu Nazlı Hanımla sikişirken gördüğümü, annem burada olmadığı içinanlayışla karşıladığımı söyledim. Babam biraz kızardı. Anlayışlı kızım benimdedi. Babama bu gördüklerimin aramızda kalacağını, ancak beni de sikmesigerektiğini söyledim. Ama kızım diyordu ki, elimi sikine attım. Hafiftenhareketlenmişti bile. Elimin dokunmasıyla birden şahlandı. Artık çılgıncasevişmeye başlamıştık. Bir anda üzerimizdekileri çıkarmıştık. Babam artık itiraz etmiyordu, zaten o da istiyordu, biliyordum. Beni sırtüstü yatağayatırdı, sikini amıma dayadı. İstiyor musun kızım diye sordu. Sik beni baba,istiyor musun ne demek, kuduruyorum dedim. Bir hamlede soktu sikini ve ben sankiikiye bölündüm. Babam gel gite başlamıştı ve beni acıdan ve zevkten bağırtabağırta sikiyordu. O gece sabaha kadar sikiştik. İlkinden sonrakiler göttenoldu. Bu şikişmelerimize annem yurt dışından gelene kadar devam ettik. Hattabazen Nazlıyı da aramıza alıp grup yapıyorduk. Annem döndüğünden beri babamla azsikişebiliyoruz ama beni sikecek birsürü erkek arkadaşım var artık ve hiç

13 yorum:

  1. slm ben batuhan 05318801471 ateşli bayanlar arayın mutlu olun evli bekar dul farketmez sevgiye ilgiye hasret kalmış kaçamak seven bayanlar yaş önemli değil arayın görüşelim mutlu olalım memnun kalırsınız bayanlar arayın özelede açık 05318801471sms watsap cari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
  2. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yaşındayım bekarım İzmirliyim Ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil tanışmak isterim sevgililer 05323375290

    YanıtlaSil
  4. 26 cm kalınlık 6 cm genişlik 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at 0537 456 46 24

    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GUZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ DOYA DOYA YASAMAK İSTEYEN GÜVENİLİR SIRDAŞ DOST Bİ JİGOLO ARAYAN SAATLERCE SEVİŞMEK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAMANIZ YETELİ MUTLUGUN ZEVKİN TEK ADRESİ JIGOLO KORAY 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  8. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  10. slm ben AZGINKÜRT 05433606266 tüm azgın BAYANLARI bekliyorum
    NOT:EVLİLERE 3. olabirim 05433606266

    YanıtlaSil
  11. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  12. karısını siktirmek istiyen beyler arasın ıstanbul 05551623625

    YanıtlaSil