25 Mart 2016 Cuma

Elemanım Özlemin Amını yardım

 Merhaba arkadaşlar okuerotik.blogspot.com için yeni okurlardan bir hikaye daha geliyor.
 Muhasebeciyim. Bürom bir işmerkezinin üçüncü katında. Çok geniş olmasına rağmen bana dar geliyor. Yanımda 5 kişi çalıştırıyorum. 2 kız, üç erkek. Mükellefimin çok olmasından dolayı akşamları da çalışmaktayım. Onun içinde elemanlarım arasında nöbet sırasına göre bir kişiyi akşam çalışmak için çağırıyorum. ..
..okuerotik.blogspot.com
O gün Özlem`i çağırdım. Özlem çok seksi bir kızdır. O gün çalışmaya geldiğinde krem rengi mini etek, göğüslerini ön plana çıkartan bir body giymişti. Yeni banyo yapmıştı herhalde saçları ıslaktı. Neyse çalışmaya başlamıştık. O benim yanımda oturuyor, beraber dosyaları inceliyorduk. ..
..
Eğildikçe sütyeni gözüküyor, bacak bacak üstüne atınca eteği yukarı doğru çıkıyordu. Bu da beni fazlasıyla azdırıyordu. Dayanamadım. Bacaklarıma elini altığım andan itibaren İsmail bey lütfen demeye başladı. Ama ben dinlemedim. Dudaklarına yapıştım. Beni ittiriyor, kendinize gelin, giderim bak, işi bırakıyorum gibilerinden laflar ediyordu. Hemen koştum, kapıyı arkadan kilitledim. ..
..
Hızlıca yanına giderek bir tokat attım. atınca ağlamaya kaçmaya başladı. Yakaladım. Kanepenin üzerine atarak, ellerini bağladım. Ayakları ile depiyor, çırpınıyordu. Ayaklarını bağlayarak ağzını ambalaj bantıyla bantladım. Artık çırpınıyor ama sesi gelmiyordu. Eteğini sıyırarak yukarı doğru çıktım. Eteğini kenarından fermuarından çözüp çıkardım. Kırmızı amının olduğu kısmı dantelli bir kilot vardı. ..
..
Kilotunu koklayarak çıkardım. Amı daha açılmamış yarığı 4 cm falandı. Çok ufaktı. Yeni traş etmiş, sıcacıktı. Dilimle yalıyor, dilim dahi içeri giremiyordu. Ben dokundukça o ağlıyor, yapacak birşeyinin olmadığını düşünüyordu. götü tertemiz bir kıl dahi yoktu. götü çok dardı. götünü yalıyor, amını okşuyordum. ..
..okuerotik.blogspot.com
Sonra yukarı doğru çıkarak, body`sini çıkardım. Beyaz bir dikişsiz sütyeni vardı. Sütyenini çıkardığımda göğüs uçları nohut tanesi gibi ufacıktı. O kadar ufaktıki göğsü ağzımın içine rahat girebiliyordu. Ama Özlem`in direnmelerine rağmen bana çok zevk veriyordu. Yalnız dudaklarından öpemiyordum. ..
..okuerotik.blogspot.com
Her tarafını uzunca yaladım. Bende soyunmaya başladım. Ceketimi çıkardım, gömleğimi ve kravatımı çıkararak, pantolonumu çıkardım. Bir atlet ve kilot kalmıştım. Kilotumu çıkardığımda yarağım dimdik olmuş, ve mutfaktan almış olduğum sıvı yağ ile güzelce yarağımı sıvazladım. Biraz da Özlemin amına ve götüne sürdüm. Sonra yavaş yavaş girerken bağırıyor, yarağım girmekte zorlanıyordu. ..
..
En sonunda kan gelmişti. Ben gece geç saatlere kadar Özlemin amını ve götünü defalarca siktim. Geciktirici sürüyor, sikiyordum. En sonunda Özlem bayıldı. Ama ben devam ettim. Bir müddet sonra ayıldığında artık benim malım olmuştu. Sonra onu arkadaşlarıma pazarladım. ..
..okuerotik.blogspot.com
Özlem benim için ticari değer taşıyor. Evi terkedeliden bu yana benim yanımda kalıyor, her gece iki üç arkadaş sikiyor, o bize bakıyor, biz de ona bakıyoruz.okuerotik.blogspot.com  Tüm ihtiyaçlarını karşılıyor, üstünden de para kazanıyoruz. ..
..
Şimdi sıra ikinci elemanım sevda`da o da çok güzel ve sexi bir kız ama o biraz daha böyle şeylere meyilli olduğu için onda sorun çıkmaz sanıyorum. Özlem namusuna çok düşkündü. Şimdi benim namusuma çok düşkün. Bir dediğimi iki etmiyor. Saygılarımla..okuerotik.blogspot.com
Gönderen: İsmailokuerotik.blogspot.com

10 yorum:

  1. slm ben batuhan 05318801471 ateşli bayanlar arayın mutlu olun evli bekar dul farketmez sevgiye ilgiye hasret kalmış kaçamak seven bayanlar yaş önemli değil arayın görüşelim mutlu olalım memnun kalırsınız bayanlar arayın özelede açık 05318801471sms watsap cari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
  2. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.BAYAN ARIYORUM.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  3. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERINIZ KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOS VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİN PAYLASMAK ISTEYEN GÜVENİLİR SIRDAŞ DOST Bİ PATNER ARSAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAMANIZ YETERLİ SEKSIN MUTLUGUN ZEVKIN TEK ADRESİ PATNER KORAY 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  7. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  8. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  9. HERKESE MERHABA İSMİM BURAK 33 YAŞINDA İSTANBUL'DA YAŞIYORUM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURADAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİRİSİYİM, EŞİNİZİ MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU GÖRMEK SİZİNDE HAKKINIZ 0533 046 82 89 HOSÇAKALINIZ 0533 046 82 89 HOSÇAKALIN.

    YanıtlaSil