25 Mart 2016 Cuma

Eşimin teyzesinin kızını becerdim

Merhaba arkadaşlar şuanki hikayemde isimler sahtedir. Gerçek isimleri açıklamıyorum. okuerotik.blogspot.com okurları çok güzel bir anı daha okuyacaklar.

Ben Ahmet, o zamanlar 23 yaşındaydım ve eşimde 22. Yeni evlenmiştik, evlilikten 1 yıla yakın bi süre sonra çocuğumuz dünyaya geliyordu. Karım hamileydi. Eşimin adıda Ela. Bir gün hamile haberini duyunca kayınvalidemler falan toplandı. O sırada eşimin teyzesi ve çocuklarıda geldi. Çocuklarının biri 19 yaşında kız biri 14 yaşında erkek. Öyle konuştuk falan eşim hamile olduğundan eşimi sikemiyordum çok azıyordum sürekli sadece oynaşıp sevişiyorduk. okuerotik.blogspot.com Sıkılıyordum. Eşimin teyzesi uzak yoldan geldiği için o gece bizde misafirliğe kaldı. Kayınvalidemler gitti. Oturma odasındaki koltukları açtık 14 yaşındaki çocuk annesiyle kızda tek başına yattı. Gece eşimin yanına geldim. Eşim bir bardak su istedi bende gittim mutfağa bardağa suyu doldurdum oturma odasındaki kapının aralığından kızı izliyordum. Kız çok müthişti. Güzel bacakları vardı. Sezgilerim amının sikilmemiş pembe bir am olduğunu söylüyordu. gittim karıma verdim suyu içti uyuduk biraz. Gece ahmet diye sallayarak uyandırdı beni efendim dediğimde onu göremedim ve birşey bacaklarımı gıdıklıyordu birden zevke geldim karım ağzına almıştı sikimi heyecanlandım biraz pompa yaptıktan sonra bende amını yalamaya koyuldum amını bi güzel yaladım sonra penisimi sallayıp tam amına sokacakken dur dedi acıyo biliyosun dedi off tamam dedim 31 çekmeye başladım karımın ağzına boşaldım. Sonra bir su içip geleyim dedim gittim su alacaktım ayak sesi duydum sesin gittiği yöne baktım oturma odasının aralıktan baktığımda kız üstünü örtüyordu. okuerotik.blogspot.com Bizim seksimizi izlediğini düşündüm. Güldüm biraz sonra su içtim geldim ve uyudum. Sabah oldu kalktım eşim duş aldı bende gittim duş alıyordum tek başımaydım bi ses duydum anahtar deliğinden penisime baktığını gördüm okuerotik.blogspot.com o kızın bişey demedim penisimle oynamaya kaldırmaya hayvan gibi sallamaya başladım. Sonra duştan çıktım üstümü giyindim falan karım bir hafta sonra doğuracaktı doktor öyle diyordu. Karımı hastaneye yatırdık erken doğum olur endişesiyle. Eşimin teyzesi orda kaldı çocuklarlada ben evde kaldım. Evde oturuyorduk çocuklar konuşuyordu evdeki tablet pc yi erkek çocuğa verdim ben odama gidiyorum dedim ve kaş göz işareti yaparak gel dedim kıza. Odama gittim biraz durdum kızda su içme bahanesiyle gitmiş yanıma geldi adın ne dedim Eda dedi çok güzelsin dedim nerede okuyorsun dedim. Gösteriyimmi dedi evet dedim pantolonumun düğmelerini açtı ne yapıyorsun demeye kalmadan sikimi ağzına aldı . çok müthiş zevk veriyordu yatağa attım amını bir güzel yaladım götüne tükürdüm falan zevk verdim müthiş sardı sonra amına tam girecekken dur dedi ben kızım dedi tamam dedim arkasına verdim aldım verdim aldım derken çok zevk aldığını söyledi ben yatağa uzandım oda sikimde hoplamaya başladı sikim oyana buyana kayıyordu birden kayarak kızın amına girdi köklendi dibine kadar köklendiği için amından kan geldi bir miktar aaaaah dedi dediği için erkek çocuk geldi o vaziyeti görünce vaov dedi açtı penisini bende oskayımmı dedi bende sadece 31 çek dedim 31 çekmeye başladı sonra ağzına evrdim götüne verecekken tekrar amına girdim amına patlayınca iyice kan geldi kızlığını bozmuştum ve çocuk olma ihtimali bile vardı. Korkudan gtti eczaneye doğum kontrol hapı aldı. Bu olayı kimseye ondan sonra anlatmadım. Eşimin teyzesinin kızını becerdim. Becermeye devam ediyorum.

okuerotik.blogspot.com

11 yorum:

  1. slm ben batuhan 05318801471 ateşli bayanlar arayın mutlu olun evli bekar dul farketmez sevgiye ilgiye hasret kalmış kaçamak seven bayanlar yaş önemli değil arayın görüşelim mutlu olalım memnun kalırsınız bayanlar arayın özelede açık 05318801471sms watsap cari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 38 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

      Sil
  2. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  3. 26 cm kalınlık 6 cm genişlik 1 saatte 8 posta garanti ara yada mesaj at 0537 456 46 24

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERINIZ KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOS VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİN PAYLASMAK ISTEYEN GÜVENİLİR SIRDAŞ DOST Bİ PATNER ARSAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAMANIZ YETERLİ SEKSIN MUTLUGUN ZEVKIN TEK ADRESİ PATNER KORAY 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  6. Selam ben izmirden akın. Yaş 29 boy 1.83 kumralım bekarım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece İzmir sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  8. slm ben AZGINKÜRT 05433606266 tüm azgın BAYANLARI bekliyorum
    NOT:EVLİLERE 3. olabirim 05433606266

    YanıtlaSil
  9. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil